24 Ağustos 2013 Cumartesi

İzlediğim Filmler - 3 Idiots



  Merhaba arkadaşlar,
  
  Uzun zamandır izlemek istediğim ve izleyemediğim filmi geçtiğimiz günlerde izleme fırsatı elde ettim. Fakat şimdiye kadar nasıl kaçırdım dediğim filmlerden birisi olarak bir film koleksiyonum içerisinde yer aldı. 

  Hindistan'ın en iyi mühendislik okuluna başlayan öğrencilerin hayatını anlatıyor özet olarak. Sistemin daima yarış üzerine kurulu olduğu, herkesin en iyi olmaya çabaladığı bir okulda sistemi değiştirmeye çalışan bir öğrenci ve onun en yakın 2 arkadaşı. Başlarından geçenler, hayattan aslında ne istedikleri. Ranco karakterinin başrol oynadığı film dram ve komedi türünü en iyi şekilde harmanlayıp bize öğretici bir film olmakta.
  
  Film 170 dk olarak sunuluyor bizlere fakat filmi izlerken emin olun ki bitmemesi için dua edeceksiniz :) ben en azından bitmemesini istedim. Çünkü karakterlerin işlenişi, oyunculukların benim kanımca 10 numara olması  ve hepimizin elbette istediğimiz şekilde hayatımızı şekillendiremediğimizden belki de filmin içinde hissediyorsunuz kendinizi. Hani derler ya kendinizden bir parça bulmak işte tam da bu film için onu söyleyebiliriz. 
  
  Kesinlikle izlemenizi tavsiye ediyorum. Ki Imdb'de 8 in üzerinde bir puana sahip :) 
  
  İyi Seyirler :)
  

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder